phone

Hungary (+36)

70.70.84.474

Halihó Cross To Save!

Csütörtökön utaztam egy sporttársammal Poór Brigivel Csehországba ahol az XTERRA futam egyik állomására érkeztünk Prachatice-be amely szűk 500 km Budapestről. Délután 3-kor megérkeztünk. Ez a nap ennyi utazás és ülés után az átmozgató futásé volt.

Kimentünk a futópályára amely egy 5km-es elég sok szinttel tarkított része volt a versenynek. Mikor innen visszaértünk én még meglátogattam a sportcentrumot amely a szállásunk szomszédságában volt és erre a kis átmozgatásra még futottam egy 10x100-as repülőket. Természetesen óvatosan odafigyelve. Megmondom őszintén ennyi utazás után nagyon jól esett.

Következő nap a bringapálya bejárása volt a cél. A pálya egy másik faluból indult amely 10 km-re volt a mi szállásunktól. Bemelegítésként áttekertünk és innen indultunk útnak. Itt azért szembesültem azzal a ténnyel, hogy ugyebár a triatlonban úszás is van amit én sajnos az utóbbi időben nem nagyon gyakoroltam.

Tehát a pálya 36 km fenyvesben elég erősen gyökerekkel benőtt szakaszok melyek elég jól megnehezítették a dolgunkat. Elég sok sziklás rész is volt ami szintén nem könnyített a helyzeten inkább csak nehezített. Elég sok mászás volt a pályában ami szintén elég jól volt tarkítva terepelemekkel mint gyökér és szikla. A szint a pályában 1360 m ami ilyen körülmények között elég kellemes.Ez a nap tehát kerékpározással telt.

Másnap volt a verseny ahol délután 13:00:00-kor volt a rajt az 1.5 km úszásra, a 36 km MTB-re és végül a 10 km futásra. Itt- ott saras volt a pálya amely még színesebbé tette a versenyzést. Az úszás neoprén ruhában volt a vízhőmérséklet miatt amely 19 fokos volt. De nem igazán sikerült jól mert már az első pár méteren kaptam egy jobb egyenest és kirepedt a szám de nem csüggedtem mentem tovább.

Bő 30 perc úszás után ültem a bringára amin nem volt melegem, hogy őszinte legyek és így töltöttem rajta több mint 2 órát és utána futottam egy órát szakadó esőben. Végül az eredményem 3:58:24 lett amely az utolsó harmadba volt elég (116-ból a 85. hely) de mint edzőverseny teljesen meg voltam elégedve.
Nagyon jó verseny volt egy csodálatos és nehéz pályán.

Üdv
Ottó

Hitvallás

A sportolók, versenyzők számos sportágban tették le névjegyüket a hazai és a nemzetközi versenyeken. Nemcsak eredményeikkel, hanem hozzáállásukkal is példát mutatva.

Mindkét nem és minden korosztály aktívan részt vesz az X2S TEAM munkájában, akár hétvégi sportolók, akár világbajnokok.

Terepfutás, tereptriatlon
Szeretjük és tiszteljük a sportjainkat, akárcsak
Versenyző
A csapatban a magyar hegységek állandó
Maraton, terepfutás
Sokfélék vagyunk, mégis egy csapatot alkotunk. [quote
Elnök (2014-), versenyző
Kalandot, küzdelmet, kihívást keresőként annyira
Alapító és edző
Az X2S TEAM közös élményindexe messze magasabb, mint a

Gyere velünk!

Többféle edzésen és versenyen lehetsz büszke a csapat tagságodra!

Tagság

Legyél csapattag, éld át velünk az élményeket!